Thursday, August 8, 2013

ၾကားရာ အရပ္က သာဓုေခၚပါအေဖ

,


ဒီေန႔မွာ လူတစ္စု က သိန္း သံုးေထာင္ေက်ာ္ေလာက္ႀကီးနဲ႔ ေငြရတုပြဲေတြလုပ္ေနၾကတဲ႔
ဂုဏ္ယူၾကတဲ႔ ေန႔ဆိုေပမယ္႔ ဒီေန႔ဟာ ကၽြန္ေတာ္ ေဖေဖ ဆံုးခဲ႔တဲ႔၂၅ ေျမာက္ေန႔ပါပဲ။ဒီအျဖစ္အပ်က္မွာ ဘယ္သူ ဘယ္သူကိုမွ အျပစ္မေျပာခ်င္ေပမယ္႔ဖတဆိုးသား အျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ ရပ္တည္ခဲ႔တာ ၂၅ ႏွစ္ေျမာက္ေန႔ပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ အေဖ က တပ္မေတာ္ ကတပ္ၾကပ္ႀကီးတစ္ဦးပါ။၈၈ ဆိုတဲ႔ အေရးအခင္းမွာ  စစ္မ်က္နွာ အသီးသီး ကေန တိုင္းျပည္အခ်ဳပ္အျခာအာဏာကို ထိုးစစ္ဆင္လာတဲ႔ ရန္သူေတြကို ႏိုင္ငံေတာ္ အတြက္ ကာကြယ္ေပးရင္းတိုက္ပြဲမွာ ၾကဆံုးခဲ႔ရပါတယ္။အဲ႔ဒီေန႔ ကေနၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ရဲ႕ ေနမထြက္တဲ႔ေန႔ေတြကို စတင္အသားၾကဖုိ႔ အစပဲျဖစ္ပါတယ္။အဲ႔ေန႔ကို ျပန္ေတြးၾကည္႔ရင္ တကယ္ကို မေန႔ကလိုပါ။ တပ္ရင္းရံုးက အေမကို ေခၚေျပာအၿပီး ရိႈက္ႀကီးတငင္နဲ႔ငိုလာတဲ႔ အေမကို ၾကည္႔ရင္း အေၾကာင္းအရင္းမသိရပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ပါ အလိုလုိ မ်က္ရည္၀ဲလာပါတယ္။အေမက အားရပါးရ ကၽြန္ေတာ္ကို ဖက္ငိုၿပီး"နင္႔အေဖ အေမတို႔ကို ထားခဲ႔ၿပီသားရဲ႕" လို႔ အေမအသံၾကားရတာနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ေခါင္းနပန္းႀကီးသြားခဲ႔ပါတယ္။ ညီမေလး ကေတာ႔ အေမငိုေတာ့ လိုက္ငိုေနေတာ့တာပါပဲ။

××အေဖ မရွိေတာ့ဘူးတဲ႔

××အေဖ တိုက္ပြဲက်သြားၿပီတဲ႔

ကၽြန္ေတာ္ အဖ မဲ႔ သားတစ္ဦး ျဖစ္ေတာ႔မယ္ဆိုတာ သိလိုက္ရရင္ အေဖေရွ႕တန္းထြက္ခါနီး အေဖ႔ကိုကၽြန္ေတာ္ဖက္ထားတဲ႔
လက္ကို မေျဖေပးလိုက္ပါဘူး။ အခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဆီ အေဖ ျပန္မလာေတာ႔ဘူးေလ ။ ဒီေန႔ဟာ ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ေတာ့
အေဖ ျပန္မလာေသာ ၂၅ ႏွစ္ေျမာက္ေန႔ပါ။အေဖ မရွိတဲ႔ သားအျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းအပ္ခ်ိန္တိုင္း မ်က္ရည္၀ဲရတယ္။
ေက်ာင္းအျပန္ သူမ်ားအေဖ ေတြ လာၾကိဳေနတာျမင္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ အေဖကုိျပန္လိုခ်င္တယ္။ဒီလိုနဲ႔ အေဖမရွိတဲ႔ေနာက္ေတာ့
အေမ ဟာ အေဖတာ၀န္ေရာ ေပါင္းၿပီး စိတ္ေထာင္း ကိုယ္ေၾက ကာ အေဖဆံုးၿပီး ၂ ႏွစ္ နဲ႔ ၃ လ မွာပဲ အေမလဲ ထပ္ၿပီး
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို ပစ္သြားျပန္ပါတယ္။အေမ လည္းဆံုးေရာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမာင္နွမ ႏွစ္ေယာက္ လံုးလံုးကို မိဘမဲ႔ျဖစ္ခဲ႔ရပါတယ္။
အေမ အသုဘ ကိုလာရင္း ရြာက အေမ႔ဘက္အဖြါးေတြနဲ႔ လိုက္ေနဖုိ႔ပါသြားရင္း အဖိုးအဖြားတို႔ ေက်ာင္းထားေပးတဲ႔ ပညာေလးနဲ႔
အခုလို ရပ္တည္ေနႏိုင္ခဲ႔တာပါ။အခုလို အေဖ ႏႈတ္ဆက္ခဲ႔တဲ႔  ၂၅ ႏွစ္ေျမာက္ေန႔မွာပဲ အေဖ နဲ႔ အေမ အျပင္ ဒီေန႔မွာ က်ဆံုးခဲ႔တဲ႔
တိုင္းျပည္အတြက္ အသက္ေပးသြားတဲ႔ ရဲေဘာ္ရဲဘက္ အားလံုးေကာင္းရာ သုဂတိ ေရာက္ရွိၾကပါေစ။ အေဖ အပါအ၀င္ တပ္မေတာ္
သားေတြရဲ႕ ေသြးေတြနဲ႔ ေပးဆပ္ခဲ႔တဲ႔ ဒီတိုင္း ဒီျပည္ ထာ၀ရ ေအးခ်မ္း သြားပါေစ လို႔ ဆုေတာင္းရင္း  ---အေဖ  ေရ အမွ်-အမွ်-အမွ် လုိ႔ သံုးႀကိမ္ေပးေ၀ရင္း  ၾကားရာ အရပ္က သာဓု ေခၚပါအေဖ.....။

သားေရႊလူ

0 comments to “ၾကားရာ အရပ္က သာဓုေခၚပါအေဖ”

Post a Comment