Monday, August 26, 2013

စစ္ေခြးေတြ မသိပါေစနဲ႕

,
         ကၽြန္ေတာ္ ရဲ႕ ဇာတိ ကေလး ၿမိဳ႕ မွာ ေရႀကီးေရလွ်ံ ျဖစ္တယ္ ဆိုတဲ႔သတင္း ရ ကတည္းကကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ပူခဲ႔ပါတယ္။ ဒါနဲ႔ ပဲ တပ္က တပ္မွဴး ကို ေရွာင္တခင္ ခြင္႔ ခံစားခြင္႔ျပဳဖုိ႔တင္ျပရပါတယ္။ ကံေကာင္းေထာက္မ စြာနဲ႔ ပဲ တပ္ က စစ္ဆင္ေရး တာ၀န္ မထမ္းေဆာင္ရေသးတဲ႔အခ်ိန္ကိုက္ျဖစ္ေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ခြင္႔ (၃)ရက္ ရခဲ႔ပါတယ္။

          ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ကို အျမန္ျပန္ႏိုင္ဖုိ႔ ခ်က္ခ်င္း ကားလက္မွတ္ျဖတ္ရတယ္။အမွန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မျပန္လို႔ မျဖစ္တဲ႔အေၾကာင္းက ရွိေနလို႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ က မိဘ ႏွစ္ပါး ရဲ႕ တစ္ဦးတည္းေသာ သား ။ ကၽြန္ေတာ္ တပ္ထဲ၀င္သြားကတည္းက အေဖနဲ႔အေမ မွာျပဳစု ေစာင္႔ေရွာက္မယ္႔ သူ မရွိဘူး။ ဒီၾကားထဲ ကၽြန္ေတာ္ အေရွ႕႔ေျမာက္ပိုင္းတိုင္းမွာ စစ္ဆင္ေရး တာ၀န္ထမ္းေဆာင္ေနတဲ႔အခ်ိန္မွာပဲ အေဖ ေလျဖတ္ခဲ႔တယ္။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ကို ျပန္ၿပီး အေဖ႔က်န္းမာေရး အေျခအေနကို ဂရုမစိုက္ ေပးခဲ႔ႏိုင္ပါဘူး ။ ဒီေတာ့ အိမ္္မွာ ရွိတဲ႔ လူမမာ အေဖ နဲ႔ အေမ႔ကို ဒီသတင္းၾကားၾကားခ်င္း ဘယ္စိတ္ခ်ႏိုင္ ေတာ့မလဲဗ်ာ။ 



        ကၽြန္ေတာ္ ဇာတိေျမကို ေရာက္ေတာ့  ဇာတိေျမက ေရအေဖြးသားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ကို ၾကိဳေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္တဲ႔အခ်ိန္က ေန႔ခင္း ၁ နာရီ နီးပါးေလာက္ရွိပါပီ ။ကေလး ခါးေစာင္းတင္ ဖ်ာလိပ္ေခါင္းရြက္ ထမိန္းမၿပီး ကူးေနတဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ရပ္ကြပ္ထဲ ကသူေတြနဲ႔  တပ္မေတာ္ သားအခ်ိဳ႕ ကို ေတြ႔ရပါတယ္။ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ေဖးမ ေနၾကတာ ျမင္ေတာ့ "တပ္နဲ႔ျပည္သူ လက္တြဲကူ ဖ်က္ရန္ဟူသမွ် ေခ်မႈန္းၾက" ဆိုတဲ႔ ေဆာင္ပုဒ္ေလး ကို ကၽြန္ေတာ္ သတိရမိပါတယ္။ တကယ္လက္ေတြ႔ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ျမင္မွာပဲ သဘာ၀ အႏၱရာယ္ကို အတူတြဲ ေက်ာ္လႊားေနၾကတယ္မဟုတ္လား။
ေနာက္တစ္ခုက စစ္တိုက္ရန္ ႏွင္႔ ေလ႔က်င္႔ရန္မရွိက ျပည္သူ အက်ိဳးျပဳ လုပ္ငန္းမ်ား လုပ္ေဆာင္ရန္ ဆိုတဲ႔  တာ၀န္တစ္ခုကို သူတို႔ ထမ္းေဆာင္ေနၾကတာ မဟုတ္လား။ ဒါေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္လိုက္တဲ႔သူတို႔ ရဲ႕ ကူညီေဖးမ မႈ ေတြက တာ၀န္တစ္ရပ္ အရ မဟုတ္ပဲ တကယ္ ႏွလံုးသား နဲ႔ လုပ္ေနၾကတယ္ ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ လည္းစစ္သား တစ္ေယာက္မုိ႔ အလိုလို ခံစားမိပါတယ္။ ေနာက္ေတာ့ ရဲတပ္ဖြဲ႔၀င္ေတြ ၊ မီးသတ္ တပ္ဖြဲ႔၀င္ေတြ ၊ ၾကက္ေျခနီ တပ္ဖြဲ႔၀င္ေတြလဲ ေတြ႔ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ေရာက္သြားေတာ့ အေဖ နဲ႔ အေမကို မေတြ႔ရ ေတာ့ဘူး ။ အိမ္က လဲ ဘုရားပံုပဲ နဲ႔ အခ်ိဳ႕ေလးေလး လံလံ စားပြဲခံု လိုဟာမ်ိဳးေတြပဲ က်န္ေတာ့တယ္။ ကယ္ဆယ္ေရး စခန္းတစ္ခုခု ကိုေရာက္ေနျပီဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္ခ်င္း နားလည္ လိုက္ပါတယ္  ။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း နီးစပ္ရာ ေဆြမ်ိဳးေတြကို ေမးေတာ့ ေအာင္မဂၤလာ ဇာတ္ရံုဘက္ မွာ ဆိုတာနဲ႔ လိုက္သြားလိုက္တယ္ ။


ေဟာ..ေတြ႔ပါၿပီ ။ အထုပ္ေတြ အိပ္ယာလိပ္ေတြ ေဘးမွာ က်ံဳ႕က်ံဳ႕ေလး ထိုင္ေနတဲ႔ အေမ ။ အေမ က ကၽြန္ေတာ္ကို ျမင္ေတာ့ ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို မ်က္နွာ ေျပာင္းသြားတယ္ ။ အေမ႔ၾကည္႔ရတာ ဆံပင္ေတြ ဘိုသီဘတ္သီ နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္ညစ္ေနပံုရတယ္။ မိသားစုအေပၚ ဘာမွ တာ၀န္မေၾက ႏိုင္ခဲ႔တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ကို ျမင္ေတာ့ အေမ ၀မ္းသာ သြားတာကို ထုတ္မေျပာလဲ ကၽြန္ေတာ္ ခံစားရပါတယ္။ အေမ နဲ႔အတူ အေဖ႔ ကို မေတြ႔ရေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ထိပ္ခနဲ စိတ္ထဲ ျဖစ္မိတယ္။ ေသေသခ်ာခ်ာေမးၾကည္႔ေတာ့မွ ဟုိဘက္ ခပ္လွမ္းလွမ္း မွာ ရွိတဲ႔ အေဖ႔ က်န္းမာေရးအတြက္ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ ၊ ဘာညာ လုပ္ေပးေနတယ္လို႔ သိရမွ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ေအးသြားရတယ္။ဒါနဲ႔ အေဖ႔ ဆီကို အေမနဲ႔ လိုက္သြားေတာ့ အေဖလည္း ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႔တာနဲ႔ သူ႕သားေလးျပန္လာေတာ့ ေပ်ာ္တာေပါ့။ေဘးနားမွာ ေန႔လည္စာ ကို ၂ နာရီနီးပါးေလာက္မွ စားဖုိ႔ ျပင္ေနတဲ႔ ရဲေဘာ္ေလး အခ်ိဳ႕ ကိုေတြ႔ရတယ္။အဲ႔ဒီေဘးက စားပြဲမွာေတာ့ ေဆးဗိုလ္ႀကီး တစ္ေယာက္ကို ေတြ႔တယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လဲ က်န္းမာေရးအဖြဲ႔ က ေဆးဗိုလ္ႀကီးနဲ႔ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း နဲ႔ မိတ္ဆက္စကား ဆိုမလို႔ျပင္တုန္းရွိေသးတယ္..


"ဗိုလ္ႀကီး ဗိုလ္ႀကီး "

ဆိုတဲ႔ အသံနဲ႔ အေမာ တေကာ ေရာက္လာတဲ႔  ရဲေဘာ္တစ္ေယာက္ ရဲ႕ အသံကို လူမျမင္ပဲၾကားေနရတယ္။ ေနာက္ေတာ႔ တဲေလးထဲကို လွမ္း၀င္လာၿပီး

          "ေဒၚေလးေမလွ ေတာ္ေတာ္ ေနမေကာင္းလို႔ အဲ႔တာဗိုလ္ႀကီးကို အျမန္လာပင္႔တာပါ"

ဆိုတဲ႔ စကား အဆံုးမွာပဲ ထမင္းစားဖုိ႔ ျပင္ေနရာကေန "ေအးဒါဆိုလဲ သြားတာေပါ့ကြာ" ဆိုၿပီး ထထြက္ သြားပါေလေရာ။ သူတို႔ရဲ႕ဟန္ပန္ အမူအရာေတြ ၾကည္႔ၿပီး ကၽြန္ေတာ္မွာ ၀မ္းလည္းသာရတယ္ ၊ စိတ္မေကာင္းလည္း ျဖစ္မိပါတယ္ ။ ေဒၚေလးေမလွ ကိုသြားၾကည္႔ၿပီး ပိုက္ဆံရမွာလဲ မဟုတ္သလို ေပးရင္ ယူမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ၿပီးေတာ့ ခ်က္ခ်င္း ထလိုက္သြားတဲ႔ ဆရာ၀န္၊ ထမင္းစားရေသးတဲ႔ ပံုမေပၚတဲ႔  တစ္ကိုယ္လံုး ေရစုိရႊဲေနတဲ႔ ရဲေဘာ္တစ္ေယာက္ က မ်ိဳးခ်စ္စိတ္ဓာတ္ အျပည္႔နဲ႔ ၾကရာတာ၀န္ကို ေစတနာပါပါ ထမ္းေဆာင္ေနၾကတာ ေတြ႔ရေတာ့ ၀မ္းသာ မိတယ္။ ဘယ္အရာ မဆို  ေစတနာ ပါရင္ အဆိပ္ေတာင္ ခ်ိဳတယ္လို႔ ဆိုစမွတ္ရွိတယ္မဟုတ္လား ။ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္မိတာကေတာ႔.. ဒီအေၾကာင္းအရာေတြ ကို ဘယ္ျပည္တြင္း သတင္းစာ ၊ ဘယ္ဂ်ာနယ္ မွာ မွ ေရးသားေဖာ္ျပတာေတြ မရွိတဲ႔ အျပင္ အြန္လိုင္း စာမ်က္နွာအခ်ိဳ႔မွာ "တပ္မေတာ္မွ ေရေဘးသင္႔ျပည္သူေတြကို အတင္းအဓမၼေရြ႕ေျပာင္း" ဆိုတဲ႔ ေခါင္းစဥ္ နဲ႔ သူေအာက္က ကြန္မင္႔ေတြမွာ စစ္ေခြးေတြ ၊ လူယုတ္မာေတြ ဆိုတဲ႔ မွတ္ခ်က္ေတြကို သူတို႔ကေတာ့  သူတို႔ကို အေကာင္းမျမင္ ေပးရင္ေတာင္ အဲ႔လိုမွတ္ခ်က္ ေပးလိမ္႔မယ္လို႔ ထင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ရဲ႕ေဘးနာမွာ သားေမာင္  ျပန္လာလို႔ ေပ်ာ္ေနတဲ႔ အေဖနဲ႔ အေမရဲ႕ ေဖာင္ဖြဲ႔စကားေတြကို နားက မၾကားတစ္ခ်က္ ၾကားတစ္ခ်က္ ျဖစ္ေနရင္း ကၽြန္ေတာ္ ရဲ႕ စိတ္ထဲမွာေတာ့ မက်န္းမမာ ျဖစ္ေနတဲ႔ ေဒၚေလးေမလွ နဲ႔ ထမင္းေတာင္ မစားႏိုင္ပဲ ခ်က္ခ်င္း ထလိုက္သြားတဲ႔  စစ္ဆရာ၀န္ ၊   တစ္ကိုယ္လံုး ေရစုိရႊဲေနတဲ႔ ရဲေဘာ္ တို႔ က်န္းမာ ခ်မ္းသာၾကပါေစ လို႔ ေမတၱာပို႔ရင္း သူတို႔ကို အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာေတြေပၚမွာ အခ်ိဳ႕လူေတြက စစ္ေခြးေတြ ၊ အမ်ိဳးယုတ္ေတြလို႔ ေခၚတာ သူတို႔မသိပါေစနဲ႔ ၊ သူတို႔ ျပန္မၾကားပါေစနဲ႔လို႔သာ ဆႏၵျပဳရင္းျဖင္႔------

0 comments to “စစ္ေခြးေတြ မသိပါေစနဲ႕”

Post a Comment