Tuesday, August 20, 2013

ပုဂၢလိကေက်ာင္းႏွင့္ ေဘာ္ဒါေဆာင္မ်ား တိုင္ၾကားခံရပါက ပိတ္သိမ္းသည္အထိအေရးယူမည္

,

====================
ေက်ာ္ျမတ္ဇံ၊ၾသဂုတ္(၁၉)
ရန္ကုန္တုိင္းမ္ေန႔စဥ္သတင္းစာ
====================
ရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီးအတြင္းရွိပုဂၢလိက ကိုယ္ပိုင္ေက်ာင္းမ်ားႏွင့္ ေဘာ္ ဒါေဆာင္တခ်ိဳ႕ အေဆာင္ခမ်ား ႏွင့္ပတ္သက္၍ ပိုမိုရယူသည္ဟု တိုင္ၾကားခံရပါက ပိတ္သိမ္းသည္ အထိအေရးယူသြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႕မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ ဦးကေျပာသည္။
အခ်ိဳ႕ေဘာ္ဒါေဆာင္ႏွင့္ ပုဂၢလိကေက်ာင္းအခ်ိဳ႕သည္ အ ေဆာင္ေနသူ၊ စာသင္ၾကားသူတို႔ ထံမွ ထိုက္သင့္သည့္ပမာဏထက္ ပိုေတာင္းခံမႈမ်ားရွိေၾကာင္း၊ အ ေဆာင္ပိုင္ရွင္၊ ေက်ာင္းပိုင္ရွင္မ်ား အေနျဖင့္ က်ခံရမည့္ေရ၊ မီးစရိတ္ မ်ားႏွင့္ အေထြေထြစရိတ္မ်ားကို လည္း ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား ထံမွ ေငြေၾကးမ်ားေတာင္းခံသည့္ ျဖစ္ရပ္မ်ားျဖစ္ပြားလာသျဖင့္ ယင္းသို႔ေဆာင္ရြက္ရန္ စီစဥ္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးအစိုး ရအဖြဲ႕မွတာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ''အေရးယူတယ္ဆိုတာက ႏွစ္ပိုင္း ေတာ့ရွိတယ္။ ေငြေၾကးပိုေတာင္း ခံတယ္ဆိုရင္ မိဘျပည္သူေတြ အေနနဲ႔ တိုင္ၾကားနိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔တိုင္းေဒသ ႀကီးအစိုးရအဖြဲ႕အေနနဲ႔ မွန္ မမွန္ စစ္မွာ။ မွန္ကန္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ ပထမတစ္ႀကိမ္ သတိေပးမယ္။ ဒုတိယတႀကိမ္က်ရင္ ေက်ာင္း ေတြ၊ အေဆာင္ေတြ ပိတ္သိမ္းတဲ့ အထိ အေရးယူအျပစ္ေပးမွာပါ'' ဟုေျပာသည္။
ယခုအခါ အခ်ိဳ႕ေဘာ္ဒါ ေဆာင္ပိုင္ရွင္မ်ားႏွင့္ မိဘျပည္ သူတခ်ိဳ႕ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္း သူမ်ားအေပၚ ေငြေၾကးေကာက္ ခံေနမႈမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ မၾကာ ခဏျပႆနာမ်ားျဖစ္ပြားကာ ေျဖရွင္းေပးေနရေၾကာင္း အေရွ႕ ပိုင္းခရိုင္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမႈး႐ုံးမွတာ ဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
သဃၤန္းကၽြန္းၿမိဳ႕နယ္ သု ဝဏၰရွိကိုယ္ပိုင္ပုဂၢလိကေက်ာင္း တစ္ခုမွ ပိုင္ရွင္ဦးထြန္းလွက ''ကၽြန္ ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ေတာ့ ေက်ာင္း သား၊ ေက်ာင္းသူေတြကိုေစတနာ ထားၿပီး သင္ေပးေနတာပါ။ ေက်ာင္း စရိတ္ကိုလည္း လာအပ္ကတည္း က တစ္ခါတည္းေၾကညာၿပီးသား။ ဘာေၾကးမွ ထပ္မေတာင္းဘူး။ ပိုင္ရွင္ေတြအေနနဲ႔ ေစတနာထား ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္''ဟုေျပာသည္။
ဇူလိုင္လအတြင္းက လွိုင္ သာယာရွိ ေဘာ္ဒါေဆာင္တစ္ ခုတြင္ ေဘာ္ဒါေဆာင္ပိုင္ရွင္က ေက်ာင္းသားမ်ားထံ ေငြေၾကးပို မိုေတာင္းခံရာမွအစျပဳကာ ေက်ာင္း သားမိဘမ်ားႏွင့္ ေဘာ္ဒါေဆာင္ ပိုင္ရွင္တို႔အၾကား ျပႆနာျဖစ္ပြား ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

0 comments to “ပုဂၢလိကေက်ာင္းႏွင့္ ေဘာ္ဒါေဆာင္မ်ား တိုင္ၾကားခံရပါက ပိတ္သိမ္းသည္အထိအေရးယူမည္”

Post a Comment